Health Academy – start-up s velkým růstovým potenciálem

Nový distributor biopotravin pro malé děti, rodinná společnost Health Academy s.r.o., se nachází ve fázi, kdy prodávané, a tedy i manipulované objemy pravidelně narůstají. Logistické zázemí, z kterého jsou zásobovány obchodní řetězce, maloobchodní odběratelé i největší internetoví hráči v ČR, na Slovensku, v Polsku a v dalších evropských zemích, tvoří zatím sklad pro přibližně 550 paletových míst, policové regály pro vychystávání a dva repasované vozíky značky Toyota.

Operace vycházejí ze standardních a osvědčených manipulačních postupů

Zákaznický servis v centrálním skladu v Radotíně je založený na bezodkladné průtokové logistice s kapacitou nastavenou na okamžité vyřízení jakékoli objednávky, celopaletové dodávky i jednotlivé objednávky. Všechny operace vycházejí ze standardních a osvědčených manipulačních postupů, které se opírají o spolehlivost obslužné techniky a schopného partnera, s kterým bude nový dynamický start-up ladit potřeby manipulace podle budoucího vývoje celé firmy.

Záměr společnosti Health Academy přibližuje Daniel Vladyka, Logistics Manager: „Chtěl jsem kvalitní repasovanou techniku a věřím, že na techniku Toyota, pravidelně servisovanou a sledovanou po celou dobu životnosti, je spolehnutí. Pracuji v logistice 20 let a zažil jsem spoustu druhů manipulačních vozíků, dopravníkových i regálových systémů, a vím, že se na začátku vyplatí obezřetnost. Když něco vzniká, je potřeba zainvestovat spoustu položek a je zbytečné investovat hned na začátku velké peníze do něčeho, do čeho nemusíte, zejména očekáváte-li změny potřeb.

Po třech měsících každodenního provozu jsem s oběma vozíky, ručně vedeným zakladačem BT Staxio SWE120 a elektrickou tříkolkou Traigo 48, zatím naprosto spokojený.“

„Potvrdilo se mi, že se vyplatí sledovat akce a akční nabídky dodavatelů, v tomto případě Dny použité techniky Toyota. Oba zakoupené vozíky mi padly do oka, protože jsem o těchto typech pro náš nový sklad uvažoval. Týden jsem si dělal průzkum trhu, rešerše webů, kontaktoval jsem obchodníky. V momentě výběru a nákupu měla Toyota jako jediná ze silné pětky prodejní akci. Porovnal jsem si odpovídající produkty a rozhodl jsem se pro Toyotu, jejíž nabídka přesně korespondovala s kritérii, která jsem si pro vlastní rozhodování nastavil. Reálná ukázka konkrétní techniky je pro mě vždy velmi cenná a pomůže finálnímu rozhodnutí. Po nějakou dobu jsem uvažoval o vozíku s široce rozkročenými podpůrnými rameny, ale ten na trhu s použitou technikou není prakticky k dispozici. Šel jsem proto nakonec standardní cestou a vybral jsem si osvědčené BT Staxio, protože jsme vozík potřebovali hned. Standardní vozík také vyžaduje mnohem menší manévrovací prostor, což je pro nás v této fázi rozvoje skladu důležitý moment. Celá agenda spojená s nákupem proběhla tak, jak bych si to vždy představoval. Flexibilně, vstřícně, profesionálně. Toyota prokázala silný prozákaznický přístup.“

„Jsme přesvědčeni, že budeme obchodně, a tedy i logisticky růst. Vnímám první nákup dvou vozíků jako startovací balíček. V delším horizontu, řekněme dvouletém, očekávám až pětinásobný růst obratu a vývoj potřeb směrem k výškovému skladování, které vyžaduje jinou techniku. Teď jsme si osahali terén a podle gradace prodejů budeme reagovat v doplňování/obměně vozíků. Jestli opět použitých nebo nových, to ukáže čas. Cílem Health Academy je přinášet nejkvalitnější produkty vybranému typu zákazníkům. Pracujeme jen s nejlepšími technologiemi hned od začátku, protože věříme, že se nejvyšší standard promítne do kvality poskytovaných služeb našim zákazníkům,“ uzavírá Daniel Vladyka.

FAKTA A ČÍSLA

health academy logo
Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.